Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ричкова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Ричкова Л. В. 
Реалізація засад педагогічної теорії виховання А.С. Макаренка у виховній роботі сучасної школи [Електронний ресурс] / Л. В. Ричкова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 472-475. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_77
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.661 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чала О. В. 
Сутність стратегії управління підприємством в контексті економіки знань [Електронний ресурс] / О. В. Чала, Л. В. Ричкова // Вісник Міжнародного слов'янського університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Т. 16, № 1-2. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VMSU_econ_2013_16_1-2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.075 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ричкова Л. В. 
Моніторинг як підґрунтя для розробки ефективної системи управління загальноосвітнім закладом [Електронний ресурс] / Л. В. Ричкова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(2)__20
Проаналізовано структуру системи моніторингу на прикладі загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 36 Харківської міської ради Харківської області. Обгрунтовано модель моніторингу, яка спрямована на з’ясування чинників, необхідних для розвитку школи, а також обрано адекватні методи збору даних та їх опрацювання, за результатами яких сформовано циклограму моніторингу. Схематично доведено, що організаційно-управлінська структура школи включає п'ять творчих груп, які об’єднують вчителів різних предметів, традиційні методичні об’єднання, наукову організацію вчителів та учнів, програми соціального партнерства, яке дозволяє адміністрації закладу приймати ефективні управлінські рішення на всіх рівнях. Зроблено висновок, що моніторингові дослідження є фактором розвитку школи.Проанализирована структура системы мониторинга на примере общеобразовательной школы І - ІІІ ступени № 36 Харьковского городского совета Харьковской области. Обоснована модель мониторинга, направленная на выяснение причин, которые необходимы для развития школы, а также выбраны адекватные методы сбора данных и их обработка, по результатам которых сформирована циклограмма мониторинга. Схематично доказано, что организационно-управленческая структура школы включает пять творческих групп, которые объединяют учителей различных предметов, традиционные методические объединения, научную организацию учителей и учащихся, программы социального партнерства, что позволяет администрации заведения принимать эффективные управленческие решения на всех уровнях. Сделан вывод, что мониторинговые исследования являются фактором развития школы.
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.359 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ричкова Л. В. 
Людина як основний елемент управління [Електронний ресурс] / Л. В. Ричкова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2009. - № 27. - С. 99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2009_27_131
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.116 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Клімова І. 
Методичний майстер-клас із креативної шкільної математичної підготовки розділу "Елементи комбінаторики та теорії ймовірності" [Електронний ресурс] / І. Клімова, Л. Ричкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 8. - С. 77-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_8_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 520.882 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Криворучко С. К. 
Педагогічні системи у творі Амелі Нотомб "Словник імен власних" [Електронний ресурс] / С. К. Криворучко, Л. В. Ричкова // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 41. - С. 93-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_41_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Клімова І. М. 
Методичний майстер-клас із креативної шкільної математичної підготовки розділу "Елементи комбінаторики та теорії ймовірності" [Електронний ресурс] / І. М. Клімова, Л. В. Ричкова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 183. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_183_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 826.711 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ричкова Л. В. 
Технологія управління навчально-творчою діяльністю учнів у позашкільному закладі [Електронний ресурс] / Л. В. Ричкова, О. І. Рассказова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 1999. - Вип. 1. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_1999_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 925.601 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського