Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ричкова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Ричкова Л. В. Реалізація засад педагогічної теорії виховання А.С. Макаренка у виховній роботі сучасної школи [Електронний ресурс] / Л. В. Ричкова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 472-475. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_77
| 2. |
Чала О. В. Сутність стратегії управління підприємством в контексті економіки знань [Електронний ресурс] / О. В. Чала, Л. В. Ричкова // Вісник Міжнародного слов'янського університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Т. 16, № 1-2. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VMSU_econ_2013_16_1-2_8
| 3. |
Ричкова Л. В. Моніторинг як підґрунтя для розробки ефективної системи управління загальноосвітнім закладом [Електронний ресурс] / Л. В. Ричкова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(2)__20 Проаналізовано структуру системи моніторингу на прикладі загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 36 Харківської міської ради Харківської області. Обгрунтовано модель моніторингу, яка спрямована на з’ясування чинників, необхідних для розвитку школи, а також обрано адекватні методи збору даних та їх опрацювання, за результатами яких сформовано циклограму моніторингу. Схематично доведено, що організаційно-управлінська структура школи включає п'ять творчих груп, які об’єднують вчителів різних предметів, традиційні методичні об’єднання, наукову організацію вчителів та учнів, програми соціального партнерства, яке дозволяє адміністрації закладу приймати ефективні управлінські рішення на всіх рівнях. Зроблено висновок, що моніторингові дослідження є фактором розвитку школи.Проанализирована структура системы мониторинга на примере общеобразовательной школы І - ІІІ ступени № 36 Харьковского городского совета Харьковской области. Обоснована модель мониторинга, направленная на выяснение причин, которые необходимы для развития школы, а также выбраны адекватные методы сбора данных и их обработка, по результатам которых сформирована циклограмма мониторинга. Схематично доказано, что организационно-управленческая структура школы включает пять творческих групп, которые объединяют учителей различных предметов, традиционные методические объединения, научную организацию учителей и учащихся, программы социального партнерства, что позволяет администрации заведения принимать эффективные управленческие решения на всех уровнях. Сделан вывод, что мониторинговые исследования являются фактором развития школы.
| 4. |
Ричкова Л. В. Людина як основний елемент управління [Електронний ресурс] / Л. В. Ричкова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2009. - № 27. - С. 99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2009_27_131
| 5. |
Клімова І. Методичний майстер-клас із креативної шкільної математичної підготовки розділу "Елементи комбінаторики та теорії ймовірності" [Електронний ресурс] / І. Клімова, Л. Ричкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 8. - С. 77-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_8_10
| 6. |
Криворучко С. К. Педагогічні системи у творі Амелі Нотомб "Словник імен власних" [Електронний ресурс] / С. К. Криворучко, Л. В. Ричкова // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 41. - С. 93-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_41_13
| 7. |
Клімова І. М. Методичний майстер-клас із креативної шкільної математичної підготовки розділу "Елементи комбінаторики та теорії ймовірності" [Електронний ресурс] / І. М. Клімова, Л. В. Ричкова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 183. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_183_23
| 8. |
Ричкова Л. В. Технологія управління навчально-творчою діяльністю учнів у позашкільному закладі [Електронний ресурс] / Л. В. Ричкова, О. І. Рассказова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 1999. - Вип. 1. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_1999_1_9
|
|
|